'' Cinta Tiga Suku.: my crush!

my crush!

  assalamualaikum . sekarang jam sudah menunjukkan pukul 12.07pagi . dan aku masih tak tidur lagi . rileex la brother awal lagi kann . otakk mu awal lagi . HAHA . by the way , saje nak tulis entry pasal my crush . well . semua orang ade crush kan ? nampak beno nipunye . ahaks! okayy okayy daripada aku membebel lagi panjang baik aku mulakan cerita . okayy , first time dalam hidup aku minat orang sampai gila gila tahap dewa .siapakah gerangan nye jeng jeng jeng .haha . dia  ialah muhammad haziq bin hasbullah . aku minat dekat dia sebab dia pandai and ensem . lagipun dia dulu penah jadi penolong ketua pengawas dekat sekolah . time tu umur aku 13 tahun . see ? 13 tahun dah pandai minat orang . haha . aku ingat lagi mase dedulu aku sanggup balik lambat dari sekolah semata mata nak tunggu abang haziq tu balik . well , biase lah kan . form5 selalu balik lambat sebab ade class tambahan . and satu hari tu , aku dengan kawan aku plan nak buat something . kiteorang nak ceroboh masuk kelas dorang . HAHA . jahat kann ? kesah pulakk . kawan aku pun sekepala jugak dengan aku sebab dia pun minat dekat ketua pengawas sekolah . lagipun ketua pengawas tu satu kelas dengan haziq .
my crush ! muhammad haziq . 
then , kiteorang masuk je kelas tu . pergi kat tempat dorang ambil buku tulis dorang . cepatt cepatt masukkan buku tu dalam beg . tiba tiba nampak cikgu lalu . cover buat macam takde apa apa . HAHA . padahal muka aku dah cuak takut kantoi dengan cikgu . and lintang pukang aku lari dengan kawan aku . balik rumah bukak buku dia . eeiii , buruknya tulisan dia . aku punya tulisan lagi lawa . HAHA .malam tu aku  pergi kedai then photostat buku tu simpan buat kenangan . aku rase time tu dah cukup happy sebab dapat pegang buku dia . haha . bila ingat balik macam bangang menguasai diri . huhu . esokk tu aku pulangkan balik buku dia . sebelum tu aku ade tulis kat buku dia good luck for spm and buat smile gitu . muka aku macam tak bersalah je dah curi buku orang . opps! pembetulan , bukan curi tapi pinjam . haha . beria kodd aku minat dia sampaikan semua benda nak tahu . bayangkan lah sanggup datang sekolah awal awal semate mate nak dengar dia mengaji . fuhh . boleh cair aku dengar okay .

benda bodoh yang aku rase aku penah buat ialah sanggup lalu depan kelas dia setiap hari semate mate nak tengok dia . gilaa laa . macam nak lempang muka ni laju laju bila teringat balik . tak malu betull . HAHA . one day , sekolah aku adew buat english week . then , adew buat macam macam benda for example sweet letter . alaaa . benda tu macam tulis ape yang korang nak . then ,akan ade orang yang tolong hantarkn and korang boleh hantar kat sesiape yang korang nak .lagi satu , nama korang boleh dirahsiakan . pastuh , aku pun buat la . kena bayar okay 2.50 sen and siap dapat big lolipop . bukan senang aku nak bagi kat orang . HAHA . so , kire dia beruntung aku bagi kat dia . muahahaha .

haaa . lagi satu benda yang aku nak cerita . mase dulu time waktu KH aku dengan kawan kawan aku kena denda dengan cikgu suphiah wa ingat lagi nama cikgu tu sebab tak siapkan kerja sekolah . actually ,bukan kerja sekolah pun . sebab aku tak siapkan skirt . alaaaa , kan dulu dulu sape yang ambil ekonomi rumah tangga kena menjahit skirt . aku punya skirt tak siap jahit lagi . sebab aku tak reti menjahit and aku hantar lah skirt tu dekat kedai . denda kiteorang ialah tolong cikgu edarkan buku bank tabung haji dekat setiap kelas . dengar je setiap kelas aku terus ambil untuk form5 . senang cite semua kelas form5 aku kena bagi . then aku pergi kelas haziq cakap dengan cikgu nak jumpa pelajar yang dapat buku bank . yang paling aku suka nama haziq adew . and aku mintak dorang tuliskan nama dan tandatangan masing masing . sebenarnya tandatangan tu cikgu taknak pun . aku je memandai tambah sebab nanti boleh lah aku tahu tandatangan haziq macam mana kan. HAHA . pum pam pum pam orang paling last yang tulis nama ialah haziq . and pen yang dia tulis nama dia tu adalah pen aku ! haha . selesai smua tu , aku terus simpan pen tu . sampai la tiba exam akhir tahun . baru aku guna pen tu . kekononnye macam nak bagi semangat la sebab haziq penah pakai pen tu . dan alhamdulillah aku naik kelas time form2 . haha . tak sangka kann .

untuk di pendekkan cerita , setiap hari aku usha dia dekat sekolah . HAHA . mase dia ambil result spm aku la orang yang excited sangadd nak tengok dia . tapi time tu aku ade exam . aku mintak kebenaran dengan cikgu nak keluar pergi tandas . tapi sebenarnye aku pergi katin sekolah sebab nak tengok haziq . finally , aku dapat jugak tengok dia . dia senyum je yelaa last aku dapat jumpa dia kodd . sedeyhh weyhh . at the end  ,sampai sekarang aku stalk fb dia . and sekarang dia dekat jepun . study dekat sane . untunglah pandai sampai dapat pergi jepun . and teringin sangadd nak jumpa dia sekarang . hewhew . tapi aku rasa dia dah ade orang lainn .sebab time aku stalk tu tiba tiba nampak gambar dia dengan seorang perempuan . hopefully diorang bersama . haha . lagipun aku pun dah adew buah hati sendiri . nak mention ke name ? oke , mention la , nama dia muhammad fahmi bin zulkifli . kesian dekat buah hati saya nie . belum lagi updates pasal dye . banyak kali dye request suruh buat . HAHA . yela yela . nanti saya updates tentang awak pulak yee . macam macam nanti saya tulis . haaa . by the way , terima kasih sebab sanggup temankan saya sampai habis . kesian dekat awak sanggup tunggu lelame . u are the best for me . awak kawan baik saya , dan awak jugak lah buah hati saya . hehe .

my love ! hewhew . muhammad fahmi . 



















2 budak awesome:

izanurejap said...

gila... goilaaa...
teringat zaman dahulu kala beb...
part hantar buku bank tu tak boleh blah...
aku g hantar dekat budak form 2.. nak jumpa todak.. hahaha...
tapi, dulu kita memang tak boleh blah kan? hahaha

dia study dekat jepun ke? uish, gila best... aku harap kita pun suatu hari nanti dapat belajar macam tu kan....

Najiah Jamaludin said...

haha . ingat laa . takkan penah lupaa . insyaallah . aminn !

 
I LOVE MY BLOG