'' Cinta Tiga Suku.: bitch ?

bitch ?

Assalamualaikum . hyee! lame betul rasenye tak update blog kan ? hehe.firstly, masih tidak terlambat lagi untuk saya ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.hmm,macam mane dengan raye korang?best?haha,for me this year sangat sangat tidak menyeronok kan.i dont know why,but tahun nie rase sunyi,then thun nie nak spm . spm?? hmm. what the heck! aku tak bersedia lagi lah!adoi.

okeyyh,tadi baru lepas habis tengok running man! rancangan favourite akue k . tak pernah miss.cewaahh! nampak tak aku tipu korang.hahaha.hmm,mesti korang tertanya tanya kenapa entry kali nie saya tulis BITCH . okeyh,ape perasaan korang kalau lelaki cakap dekat korang bitch la sial.nak ketawa?,menangis?,tepuk tangan?hmm.but for me.lepaskan ape yang kite rase,then tersenyum depan cermin sambil cakap dalam hati saya mesti kuat!

ya allah,banyak betul dugaan yang datang.pesanan pertama untuk mr.F , peluang hanya datang sekali sahaja.so gunakanlah peluang tu sebaik-baiknya.kalau dulu saya sakit hati sebab awak tipu saya,tapi sekarang saya sakit hati sebab awak panggil saya bitch! oh my god!saya tak boleh terima ! faham tak! tu dah melampau tahap gaban. kenapalah saya boleh terima awak mase dulu .kalau saya tahu jadi macam nie,dah lame saya tinggalkan awak mase awak tergila gilakan perempuan tu lagi.

pesanan kedua untuk mr.F .saya tak mintak pun awak membazirkan duit awak tu untuk saya.saya tak mintak! awak yang beria offer diri nak belanja kan ?saya cakap nak ganti balik.tapi awak cakap tak payah.hmmm.macam nie lah, kalau awak rase bodoh sangat sebab keluarkan duit untuk saya.saya akan ganti balik duit awak tu.insyaallah.selagi umur saya masih panjang,dan selagi saya masih boleh melihat bumi ini.saya akan ganti duit awak tu.ibu ayah saya didik saya jangan berhutang hati budi dengan orang,kalau tak macam nie lah jadinya.

pesanan ketiga untuk mr.F. awak, memang mudah untuk kita maafkan seseorang.tetapi benda yang berlaku dalam hidup saya,saya takkan pernah lupa.tambah dengan orang yang saya sayang.cukuplah saya kenal lelaki macam awak.dan saya mintak,tolong jangan ganggu hidup saya lagi.okeyh,sekarang jam dah menunjukkan pukul 4.30pagi.i need to sleep.sekian,terima kasih! the end!

harap harap allah kuatkan hati saya.aminn!

















0 budak awesome:

 
I LOVE MY BLOG