'' Cinta Tiga Suku.: Rindu Kawan Saya

Rindu Kawan Saya

       Assalamualaikum..haaa..tak jawab dose,kalau jawab sayang! muehehe..Actually,saje je nk mengupdate blog walaupun idea dah kekeringan tahap maximum..hmm,hampir setahun saya sekolah di sekolah vokasional kuala kangsar...wah! bangga betul sebut nama sekolah sendiri..haha..of course la,kau ade?tak dew kan..so,shut up..muahaha..gurau jer jangan ambil hati pulak..okeyh,dekat sane ramai jugak la kawan kawan saya..semuanya baik baik belaka la katekan..yang tak berapa nak rapat tu,harap maaf la ye..maybe tak kenal lagi..maklum la,saya nie pendiam sedikit kalau dengan orang yang tak kenal..hehe..

       Okeyh,kawan pertama yang paling saya sayang...cewaahh! actually,semua saya sayang cume dye rapat dengan saya..tu yang sayang dye lebih..muahaha..name nye Nur Annisa Ezzaty..seorang yang kelakar,selamba,dan boleyh buat orang ketawe..kadang kadang mood tengah sedih boleh jadi happy disebabkan dengar ketawa dye..ingat lagi,time dekat asrama kite gelak sama sama,bergosip,lepak,main softball..semuanya la sentiase bersame..rinduu time tu..
nisa yang bajeettt
       Keduanya ialah Nur Ain..seorang yang sangat lawak,bila adew masalah muka dye sentiase serius.hahaha Ain! rindu kaw la weyh..ingat lagi.time petang petang kalau saya takde kerja mesti sembang dengan dye..time tuh la kami meluahkan perasaan,jangan pikir yang bukan bukan ye..meluahkan perasaan tentang suka dekat seseorang..well..kadang kadang tu topik yang tak masuk akal pun ada jugak..muahaha..
ain yang sengeettt
       Lastly,Nurul Athirah Liyana..okayy dye nie tak banyak cakap,seriusly sangat sangat pendiam..tp kalau tengok dye marah..whoaahhh ! memang garang lah..first time jumpa orang sebaik dye..dah la baik,pendiam,jarang marah orang,and seorang yang tabah..walau apa pun yang berlaku,dye sentiase tabah mengahadapinye..tapi kadang kadang dye lawak jugak orangnya..muahaha...
eyra yang lepuu!
       Okayyy..actually,ramai lagi kawan kawan saya,cume yang paling rapat kami berempat jew lah..rindu time pergi sekolah sama sama,basuh baju sama sama,menyanyi dalam tandas,hahaha..minta minta tahun depan kitew satu dorm..insyaAllah kami sahabat selamanya ! yeaaahhh! tenqzz guys for the support and everything lah !kata kata terakhir I LOVE YOU GUYS SO MUCH !







0 budak awesome:

 
I LOVE MY BLOG