'' Cinta Tiga Suku.: Di SeKoLaH bArU..

Di SeKoLaH bArU..

assalammualaikum...tak jawab doser,kalau jawab sayang!hehehe...

da lame saya tak update blog nie...kesian blog saya,sampai da berhabuk,okeyh*fuh2!bersihkan habuk jap*huhu..acctually saya da pindah sekolah,sekarang saya bersekolah di SMV Kuala Kangsar...jaoh kan?erm,tp  tak dew la jaoh cgt,still dalam malaysia lagi...mula-mula memang la keberatan nak berpisah dengan keluarga,kekawan and orang yang saya sayang tapi bila dah lama-lama saya rasa okeyh..

first time masuk sekolah tuh,rasa cam okeyh la...berbeza dengan sekolah saya yang lama..mungkin saya belum biasa lagi dengan keadaan sekolah di situ..oh ye!lupe plak saya nak bagitahu,antara sebab-sebab saya pindah perak :-
                     *sebab kat melaka tak dew kos yang saya nak..
                     *sebab saya nak berdikari..
                     *sebab saya nak lupakan someone..

smk telok mas

<dan sekarang berpindah ke?>

                                                                       smv kuala kangsar
                                                                                
14/2/2012
kami outing ke pekan kuala kangsar,,sungguh penat sangat,sebab berjalan semate-mate nak cri bank BSN..hehehe..n then kteowg makan kfc,cmpai terkenyang di buatnyer..after that kteowg balik, naik teksi..time dalam teksi pakcik tuh tnye dok mane..n saya jawab dok mlake..nak twu x apew jawapn pakcik tuh?pakcik tuh cakap nie mesti adew pakwe kat perak..okeyh,saya terdiam seribu bahasa..pesanan untuk pkcik teksi tuh,saya lom berpunyer,lagi pun saya tak nak cri orang perak,sebab t jarang jumpe..hehehe...tapi kalu jodoh saya dekat perak,saya terima laa...nak buat cm ner..jodoh,ajal dan maut sume kat tangan tuhan...

nak twu x?saya x kenal pon senior prempuan ckowl saya..kbnyakkan yang saya kenal sumenyer lelaki..x bermakne saya nie gedik..citer nyer cm nie,okeyh,adew 1 hari tuh,saya dan kawan saya main game true or dare...n time tuh saya pilih dare..cabarn saya ialah pergi kluz ee1 jmpe dgn sowunk senior nie,cakap kat dye `I LOVE U`..x mungkin kan?tp terpakse sahut cabaran tuh..n kteowunk g kluz dye,nasib baik la dye takde dalam kluz,so?dare tuh terbatal...

tiba-tiba adew la slah sowunk senior,kluar dr kluz tuh,,,tanyer name la,nme fb la...n bla bla bla...dari situ lah kteowg kenal dengan senior ckowl tuh..n dye pon cter la,yang dye da lme nak kenal dengan saya..campai 1 bulan cri saya kat sekolah tuh,tp tak jumpe*funny cgt ayt dye*...for your information,time tuh saya main nyorok2 tuh yang tak jumpe..huhu...

 gambar diantara senior yang saya kenal
*sorry to encik fahmi sebab curi pic nie dekat fb qw*huhuhu

okeyh,bler time cuti kalau kteowg tak balik,mesti adew jer meeting setiap petang..ukan nyer ape pon,lepak-lepak jer dengan dowunk..lagipon,senior kteowunk sporting,nak kata kerek tak jugak nak kata bajet adew ler cket..hehehe..tak dew la,guraw jer..jangan kecik atie,law kecik atie,t pam gune pam basikal yerk..huhuhu..okeyh la,da berjela da nie..law adew cter lagi,t saya update lagi yerk..oke wassalam..


                                                                                

0 budak awesome:

 
I LOVE MY BLOG