'' Cinta Tiga Suku.: kem di batu maloi !

kem di batu maloi !

assalamualaikum ...

erm,da lama saya tak update blogger nie ..buzy memanjang ...hohoho ...btw,kali nie saya nak tulis pasal g kem di batu maloi 11.11.11 tarikh kami g sane ..slame 3 hari 2 malam...hehehe ...batu maloi mmg best laa ..law ade wat lagi thon dpn,insyallah saya nak g sane lagi ..btw,yang x best nyer kne gigit pacat ...tp mmg wajib lar dalam utan ade pacat ..hohoho ...

gambar nie di  ambil semasa kami hendak masuk ke dalam gua btu maloi..mmg extrem gailer larh..seronok,gembira dan sebagainyer ...

walaweyhh ekgu ..posink maut la ...pic nie time redah gua btu maloi ..memang terbaik larh ..

hahaha...permainan yg mnyeronokkn ...best !kne cri tali dlm air...

gambar nie time da nk blek da ...mke sume da pnt ..tp tetep rse gmbire coz dpt bnyk pngalamn ..

ketika hendak pulang ke tapak perkhemahan...
 
tu gambar ulat bulu,bile di usik die akn bergulung begitu la ...

time nie best,coz cikgu2 simbah kteowunk ngn air garam,mmg gempak larh..

gmbar baru jer lepas abiz mcowk gua..muke sume kpenatan...

nie la air sungai yang kiteowunk minum n mandi di sane,mmg sejuk lar..

gmbo time da nk balek,sempat agi posing ..


dua orang model tapak perkhemahan tu..nk ngetop jer ...







fwenz 4 eva 



 oke larh,smpai situ jer saya hendak bercerita,da pnjang da nie,ape2 pon mmg best larh..miss nk pergi sane lagi...k la,no idea..wsslamz !


4 budak awesome:

Maslina said...

weee ! nape pendek ! tambah lah lagii -.-'

Najiah Jamaludin said...

yela...time tuh dowunk x mcowk kn gmbo g btu maloi..lg pon on9 gne ipad..sush nk save...

Maslina said...

haha . majukan diri anda , practise gune ipad lg yok yok . haha ,

Najiah Jamaludin said...

xdew la...sy x mampu pon nk bli ipad nie...

 
I LOVE MY BLOG