'' Cinta Tiga Suku.: Lumrah Kehidupan

Lumrah Kehidupan

     Assalamualaikum,hyee uaallssss . Dah lama sangat tak update blog . Tetiba rasa macam teringin pula nak berceloteh semula dekat dalam belogg nie . Actually tak ada apa pun nak di ceritakan . Cuma nak meluahkan perasaan dalam belogg nie . Lumrah hidup lah kalau ada ujian dalam setiap perhubungan tapi kadang kadang setiap ujian itu lagi mematangkan diri seseorang dalam melakukan sesuatu benda . Pernah tak awak fikir macam mana nak handle perasaan yang bermacam macam rasa depan kawan kawan atau pun family ke . Saat yang paling susah adalah untuk menutupi segala kesedihan yang kita tanggung dan lalui . Saat itulah kita rasa semua benda macam tak kena . Rasa down gila babengg . Rasa nak lari dari semua masalah . Walaupun hati tak kuat,tapi harus gagahkan juga diri .


     Yeee, memang manusia tak sempurna, sering melakukan kesalahan. i just want you to appreciate what i was doing before this. Pernah ke awak fikir bila awak buat sesuatu benda awak akan fikirkan perasaan dan hati orang lain? Pernah ke awak fikir betapa kecewanya saya masa awk memilih orang yang baru awak kenal dalam hidup awak berbanding orang yang dah lama awak kenal. Pernah tak awak fikir masa saya saya nampak conversation awak dengan dia di laman sosial mana mana. Dan pernah tak awak fikir bila saya tahu hubungan awak dengan orang lain. Seriously sangat kecewa sebenarnya. Tapi saya kuatkan juga hati untuk melihat dan mendengar segalanyaa.

     Tapi setiap masalah yang kita lalui pasti ada cara penyelesaiannya . Cuma kenangan yang belum boleh dilupakan . Dan pengalaman yang mengajar kita . Maybe it take a long time to forgotten . But you dont worry okayy . Yang penting sekarang kita mesti percaya antara satu sama lain . Mulai sekarang tiada istilah orang ketiga . Hahahaha . by the way, thanks who give me the supported especially to my friends and my family . love you all . 

sayang mak nenek belakang tuu . hahaha

0 budak awesome:

 
I LOVE MY BLOG